harini 8 januari 2008


harini macam biasa aku bangun pagi solat subuh dan duduk kilat kasut spike..maklumlah duduk kat cawangan mekanis kuantan ni baju rasminya baju no 5. kenalah bagi kilat kasut spike boot.jarang2 pakai no 3 kat sini, melainkan aku pi meeting outstation kat kl ke johor ke..perak ke..terpaksalah aku gantung baju no 3 dalam kete waja 1.6 aku tu…pas solat tadi aku pun pakailah baju pt sebab tiap pagi selasa dan khamis aku ada pt pagi..0730am aku start pt kat cawangan mekanis..mula2 pemanasan pastu lari 2.4km lalu dalam kem 12 Ramd.kem aku ni kalau nak tahu takder signboard..so kalau masuk kem 12Ramd tu pi hujung skali maka bertemulah kem aku ada lambang rimau..maklumlah cawangan mek ni tempat pusat latihan mekanis mestilah nampak garang sikit kan?nak bawak kereta perisai kalau tak garang musuh senyum ajerlah…

1 Komen

Blog yang banyak memuatkan maklumat ketenteraan.Lebih baik lagi kalau diselitkan gambar-gambar di tempat kerja…Selitkanlah sedikit kisah-kisah yang tak boleh dilupakan sewaktu berkhidmat dalam tentera.Bolehlah jadi pengalaman baru buat pembaca.

Tinggalkan Jawapan

