ESOK KHAMIS CUTI


esok rasanya aku nak pi melawat anak2 buah aku kat rumah dia lah..kat indera mahkota dua…dekat tu dekat lah jugak naik kete 15 minit dah sampai..aku ada 3 orang anak saudara..hafifun naim sulong..hanani syakirah tengah dan baby girl yang paling comel dan bongsu tu namanya husna khaleeda…sedap2 nama diaorang kan?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: