MAJLIS TAHLIL BACA YASIN DAN DOA AKHIR DAN AWAL TAHUN KAT CAWANGAN MEKANIS


syukur kepada Allah..akhirnya berjaya jugak majlis tadi…pahala dapat makan pun dapat persaudaraan pun terjalin hasil dari sebuah tim yang hebat di Cawangan Mek ni…tapi aku cukup berterimaksih kepada Sarjan Rashid ‘Q’ aku yang banyak berjasa dalam menyediakan makanan tadi..sedap jugak ..walaupun aku tahu bukan dia yang masak tapi dia bertungkus lumus nak bagi aku dengan kapten hafiz makan sampai kenyang..makan harini kapten hafiz pun terpaksalah langgar pantang taknak makan nasik nak pi kusus G3 di Ipda PD.aku tengok dia makan bertambah jugak..oklah tu daripada tak makan..tapidia ada tanya aku kalau tak makan apa jadi?aku pun jawap ajerlah nanti ‘Q’ kecik hati …jadi dia pun bedal lah apa yang ada tadi..masa sendiri je tu skot…yang sebenarnya tukang masak tu lkpl razali dan lkpl hamzah..mereka berdualah tukang masak kami yang sebenar.muka takpernah nampak kat kem ni tapi nasi mereka berdua masak best gilerrr…itu sebabnya aku yang tak makan2 lagi dari pagi…bak kata orang bila dah lapar tolak batu dengan jayu je…tapi walau macamana pun razai dan hamzah tu bukan sedap sangat masak ..skot tah tak sapa yang sedap sekali memasak?nama tukang masak tu ialah “KELAPARAN”…

1 Komen

makan baca bismillah tak???

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: