Mesyuarat Wisma 4 Briged Mekanis dan Mesyuarat Panglima 4 Briged


1400 sebentar je lagi aku nak balik mess ada meeting ajk mess untuk membentangkan perkara tajuk minit mesyuarat agong wisma yang lepas.aku ni bukan lah ydp atau pmc tapi sebagai ajk taman aku main peranan penting gak kat mess  bertuah ni…tanda nama parking motor dan kereta pun aku kena buat tau….hehehehe..aiman tak kisah..yang penting kita buat keje tu hendaklah ikhlas…..tul tak …?betullll…teringat aku iklan susu every day tahun awal lapan puluhan dulu ada dua budak kecik duduk semeja bulat membincangkan khasiat susu lembu..ingat tak?iklan susu tu bagi kesan jugak dalam kuarga aku..apa tidaknya ayah aku bagi aku makan susu tu..patutlah lembab…kah kah kah….mesyuarat panglima 4 briged aku jugak yang kena pi..hehehehe kapten lagi dah nak pi….sepatutnya oc atau co je yang pi takperlah timba pengalaman dan belajar2 meeting dengan panglima kan kan?

1 Komen

terima kasih melawat my blog..

Tinggalkan Jawapan

