Aku takder mood…


sejak nenda ku yang tercinta menghembuskan nafasnya yang terakhir pada 1145am pada hari Rabu yang lepas aku diserang sindrom takder mood je..nak tulis blog pun takder mood….aku masih lagi tak percaya saat aku mengangkat kakinya masuk keliang lahad…..semasa aku kat kem sedang menjalankan tugas sebagai seorang pegawai tentera aku dikejutkan oleh panggilan taliponoleh abg sulong ku…berkata ku di dalama hati ngepe pulak along call aku ni…?jarang2 sangat dia call aku melainkan ada hal yang mustahak je ..tengok2 memmang mustahak sangat perkara yang nak dia bagitahu tu..rupanya nenda aku telah pulang ke rahmatullah tepat pada pukul 1145am hari Rabu 16hb januari 2008…

apa lagi aku pun bergegas ke markas tadbir menyuruh koperal zainal membuat dan menyiapkan ‘leave pass’ aku kerana aku ingin pulang ke kampung…dalam hati ku berkata patutlah aku memakai sepasang loreng lengkap yang terbaik bagi ku pada hari itu..pada kebiasaannya kalau tak percaya tanyalah anak2 buah aku kat kem cag mek ni kapt nizam hanya akan memakai baju lorengnya yang biasa dipakai hari2..kalau ada lawatan panglima atau meeting dengan panglima barulah aku memakai loreng yang terbaik dan tercantik di dunia…

8 Komen

terimakasih mommy tuah….

slmt dtg ke blog wordpress sy yg tak lgkap.. musyuk.wordpress.com

u nak kawin dengan pegawai tldm ke?kenal chatting kan?harap berbahagia lah..

saya pun nak buat master lah……tapi bukan sc politic…bidang islamic law…kapt boleh tolong saya tak

tuan.. mmg die peg TLDM.. tp bkn kenal melalui chating.. minta maap lah tuan… tunang sy tu tak main chating2 ni…🙂 die pon x de ms sgt nk layan tenet.. bkn keje dpn pc..:)

u lain la kaki chatting kan?
ubah la perangai..nanti bucuk u blah baru t tau..

mommy tuah ni mcm kenal jer…bukanker muka u ni ada kat navy website………tobatlah bercinta dng navy ni…..aku tobat dah………………..airforce pun tobat gak…..aku rasa darat jer lum tobat lg

haii…it’s me…

Tinggalkan Jawapan

